Sistemul de management al calitatii

Calitatea produselor si serviciilor oferite, satisfactia clientilor nostri si imbunatatirea continua a proceselor desfasurate sunt o preocupare permanenta pentru Centrul de Prelucrare al Otelului – Constam(CPO)

In anul 2004, am obtinut certificarea initiala a Sistemului de Management al Calitatii, fiind recertificata ulterior anual, conform SR EN ISO 9001:2001, in urma auditurilor efectuate de catre RINA SIMTEX.

Pentru a ne asigura clientii de controlul proceselor de realizare a produselor noastre CPO a fost implementat propriul Sistem de Management al Calitatii, specific Activitatii de Productie, sistem certificat de GCSM – conform SR EN ISO 9001:2015 -02.03.2018.

Calitatea produselor este asigurata atat prin procesele de fabricatie controlate, prin testele efectuate, certificate conform SREN10080:2005 de catre AEROQ cat si de catre furnizorii nostri ce detin certificarile de conformitate si agrementele tehnice necesare pentru marfa comercializata.